Metamorfzoy i inne

wtorek, 19 lipca 2011

Proszę ..

Proszę. Zgłaszajcie się do metamorfoz. Nudzi mi sie pomimo iż są wakacje. Dla każdego kto się zdgłosi miły komentarz.

Ona-Karolina3


 
Przed; Jest fajnie. Jedynie co bym zmieniła to;
-Trochę niżej usta
-Równiej pomalowane oczy
Ogólna ocena 6,5/10
Po; Nie wyszła mi za bardzo przez ten nos. Wkurza.
Ogólna ocena 8/10
Przed; Bardzo przepraszam ale nie podoba mi się. Te włosy. 
Ogólna ocena 6,5/10
Po; Śliczne ciuchy. ! Podziwiam. Masz ich tyle że mogłam coś wykombinować. Wyszło ?
Ogólna ocena 9,5/10

                                                                                                     missmis5

czwartek, 14 lipca 2011

MissPaulina508

Przed; No więc.. Porażka. Nic mi się nie podoba. Przepraszam ale mam zamiar krytykować.
Ogólna ocena 3/10

Po; Podoba mi się. Jest tak elegancko. Użyłam dwuch naszyjników jak widać i wyszło bardzo ładnie.

Przed; Takie same zdanie jak o makijażu. I'm sorry.
Ogólna ocena 3/10

P; Nie podoba mi się i tyle. Twoja szafa nie zachwyca.

                                                                                                                                         missmis5

Błąd

Ach Ci admini. Gdzie nie spojrzysz błędy.

Nowa lalka

                                                               Robicie jej stylizację . ?

Bunylly

Przed; Jest bardzo fajnie. Zwykle ale fajnie. Jedynie trochę dziwnie wyglądają te włosy.
Ogólna ocena 8/10

Po; Wszystko psuje kontur twarzy. Wiem że wyszło trochę nie równo ale proszę nie bij . xD

Przed; Pff . Prawie nic do siebie nie pasuję ale są też + np. jedynie nie pasują tu te spodenki i ta torba.
Ogólna ocena 7,5/10

Po; Stylizacja jest wykonana do makijażu wykonanemu na twojej doll prze ze mnie. Bardzo podoba mi się ta metamorfoza.

                                                                                                                                           missmis5

Olga6677

Przed; Jest ślicznie. Tak lekko. Te włosy pasują do tego makijażu jak ulał. Jedynie trochę usta są za wysoko.
Ogólna ocena 8,5/10

Po; Na fioletowo . ;p Jest ślicznie a zarazem nie równo. Nie udało się zrobić równiutko ale.. Jestem zadowolona.  Może kiedyś użyjesz tej metamorfozy na swojej doll.

Przed; Nawet fajnie ale trochę pusto. Cieszę się ża masz tą spódniczkę. Moim zdaniem to podstawa na stardoll. Fajnie by było gdy bys nałożyła na swoją dolkę jakieś blolerko lub kurteczke.
Ogulna ocena 6,5-10

Po- sama widzisz

                                                                                                                                   missmis5

Starplaza

Dziś doszło do starplazy tylko kilka rzeczy.
Czy zauważyliście że strój w kropki był już na stardoll tylko w innym kolorze ? Zaznaczyłam go na niebiesko a na czerwona nowe hb.
Podoba wam się coś ?

środa, 13 lipca 2011

Metamorfoza Paulla_7


Przed; No cóż. Nie jest źle. Trochę nierówny makijaż, ale się nauczysz. Ja sama nie umiem dobrze zrobić rónego więc... Jest on taki zwykły ale spokojnie. Jedyne do czego na serio się przyczępię to te kolczyki, a zwłaszcza w nosie.
Ogólna ocena 6/10


Po; Wyszło tak skromnie ale za razem troszkę elegancko. Jestem w miarę zadowolona z tego efektu. Jeżeli chodzi o cienie to najpierw użyłam niebieskiego a potem na to czarnego.

Przed; Nie jest tragicznie. Tak jak pisałam nie pasują tu te kolczyki. Gdy by nie one było by nawet fajnie. Ale jednak coś mi tu nie pasuję.
Ogólna ocena 7/10

Po; NIe wiem jak wam ale mi się nawet podoba. Użyłam do tego stroju sukienki, spódniczki, stanika, można powiedzieć że tuniki, rajstop i butów.

                                                                                                                                           missmis5

Hej

Hej. Mam na imię Daria i mam 13 lat.

Jeżeli chodzi o metamorfozy to zgłaszajcie się mojej kg
O tutaj ..

Metamorfoza składa się z makijażu oraz ubioru. Będę wstawiać przed i po. Możecie się też zgłaszać pod
postem.

Czasami będę tu możę wstawiać moje stylizacje i niektóre rzeczy ze świata stardoll.
Dziękuje za uwagę.

                                                                                                                                  missmis5