Przed; No cóz. Po 1 to oczka do bani a po drógie co do makijażu to zwykły ale podoba mi się ten Ruudy . ;p
Punkcik dla cb . ;)
Ogólna ocena 6/10
Po; Sama widzisz .. NIe wyszlo ale coś jest . ;p
Przed; Nudno i tyle . Nie wysiliłaś się . ;/
Po; No więc jest tak . Na początku twojej szafy fajne ciuszki . Hb, le a potem nawalone darmówkami no więs stylizacja taka jaka jest . ;p
missmis5




Brak komentarzy:
Prześlij komentarz